Saturday, May 31, 2008

I have to give you 3 reasons

First reason:

Saya sedang nak bagi 100% komited dan fokus kepada kerjaya yang baru saya nak bina. Kerja sendiri macam saya ni tak seperti orang yang bekerja makan gaji.... saya tidak secured dan kerja saya tak ikut masa...


Second reasons:

Saya tidak sebaik yang orang sangka... kehidupan saya dah banyak noda-noda hitam... dan menyebabkan saya tak yakin yang nusrah Allah akan mengiringi saya seperti mana para solihin mendapat nusrahNya...


Third reasons:

I'm waiting for someone else... selagi tiada jawapan yang pasti, saya tak boleh sesuka hati beralih arah... walaupun setakat nih saya semakin yakin dan pasti bahawa yang ditunggu itu tidak akan menghadir diri...


Wallahualam...
Doakan untuk saya...

Meminjam daripada kata-kata seorang kawan online: Jika dapat...ku putarkan dunia...ingin ku ulangi semula...........


Tetapi janji Allah, setiap yang telah berlalu tetap kan berlaku kerana ianya tetap tidak dapat diubah...

Dan setiap perkara itu ada hikmahNya...

Lupa nak ucapkan tahniah juga kepada cozmate masa kat UM dulu, Ziera dan suaminya Fazley yang bakal adakan walimah di rumah Ziera di Kedah... Maaflah tak dapat hadir, tapi insya Allah akan hadir minggu depan di rumah Fazley di Cheras... Insya Allah

Mood hari ini kat rumah:

No comments: