Monday, May 19, 2008

Weekend berseorangan

3 hari bercuti tanpa membuat apa-apa. Cukup membosankan, itu sahaja yang aku mampu nak described. Housemate, dua-dua balik kampung... Nak balik Ipoh, tiket bas habis... Nak drive, kereta pulak tak servis lagi... Nak pergi bertandang ke rumah Kak Ina, dia pun ada kat Ipoh sejak Mu'min (my nephew) masuk wad minggu lepas sebab demam panas.... Alhamdulillah, demam dia pun dah elok dengarnya...

anak sedara aku yang comel.... nih gambar lama, sekarang dia lagi besar tau

Sian aku dengar Kak Ina cerita, Mu'min macam kucing purring on the wall... heh.. tak berkesempatan nak balik masa dia kat wad... tapi alhamdulillah, dah keluar dah pun.. dalam jangkamasa terdekat ingat nak balik Ipoh, dapat tengok muka budak kecik tuh pun jadilah...

So bertandang kat rumah je la jawabnya.... main game MCF Prime Suspects sampai bengkak mata... Game yang simple, tapi agak menarik dalam menguji daya ingatan dan daya pemerhatian seseorang... Ini je la kerja aku sepanjang 3 hari ini...


Kalau tak silap game nih ada jugak dalam yahoo games... kalau sesiapa nak download full version via rapidshare, pm aku nanti...

Alhamdulillah.... masih ada buku2, kitab2 dan laptop sebagai peneman setia hidup ini dikala kebosanan....

No comments: