Saturday, October 18, 2008

Thanks =))

Nora: Thanks for the "award"... dah letak kat sidebar tuh... adakah dengan award ini, akan membawa kepada gelaran Dato', or Tan Sri whatsoever??

Hehehehe


Lewat malam tadi, seorang sahabat rapat aku bercakap,

"Mie, nape aku tengokhang macam monyok je minggu nih?"

Aku jawab,

"Biasa la... penat dengan kerja yang tak habis-habis..."

Dia berkata lagi,

"Penat dengan kerja? Bukan ko selama nih pun dah sibuk memanjang ke? Ke ko ada masalah lain?"

Aku jawab balik,

"Eh, ko taknak tambah order air ke? Teh halia ke... teh tarik ke....."



(aku memang suka betul tukar topik perbincangan tau.... hahaha)

Tetapi walaumacamana pun, aku tetap hargai sahabat-sahabat rapat aku, yang tersangatlah prihatin... Dan aku bersyukur kerana ditemukan dengan korang semua... Hanya Allah yang dapat membalas jasa kalian semua, tak kira di mana anda berada...

No comments: