Tuesday, November 4, 2008

Sekadar berhibur



saje nak tepek dua video clip kat sini....

enjit-enjit semut


lagu tiga kupang


Dua video nih membuatkan teringat-ingat zaman kanak-kanak ribena dulu

Alhamdulillah...

Rasanya dah sihat hampir sepenuhnya...
Cuma kadang-kadang masih terasa sejuk-sejuk sikit badan

Moga terus sihat

Betul kata orang, bila kita sakit, barulah kita menghargai betapa berharganya kesihatan itu....

Dan sungguh beruntung mereka yang sentiasa bersyukur atas nikmat-nikmat Allah

Terima kasih atas doa-doa kalian.... ucapan2 moga cepat sembuh... tak kira yang cakap dalam blog ni, atau di dalam mesej friendster, di SMS, dalam panggilan telefon, email, dan datang ziarah @ niat nak datang ziarah...

Aku hargai...

13 comments:

Ladyship Atie said...

alhamdulillah=D

eksp said...

hehe
alhamdulillah jugee.. =D

chomelista homestay said...

Aku nak ziarah ko,
tp ko tak kasi :p

eksp said...

deidaa: hepp.. mana boleh... rumah bujang aku kawasan larangan wanita... hehe

Anonymous said...

deidaa, pergi je ziarah si eksp tu, aku rasa sekadar letak makanan tu di luar rumah tak kesah kot. Bawak lah sebijik dua pizza sekali. Tiga bijik pun habis...

eksp said...

tarantula: kiranya macam pizza delivery la nih? tak tau pulak aku deidaa keja kat pizza hut =DD

En Kid said...

wah2...
lama betul demamnya ye...
tapi dah sehat tu baguslaa..
alhamdulillah...
:)

janji blog tetap maintain..
hehe

chomelista homestay said...

-hilmo- aku pakai le mcm laki! :kening:
Lor ko tatau ke aku ni part timer pizza?
Aku dpt free 10pizza/day .. gagaga!

-tarantula- haa tu la,
kalo sy smpai,
xkann dia nak halau sy lak kan?
Ekeke!

eksp said...

kedek: haha.. betul tuh.. blog tetap kena maintain.. viva bloggers!! heheh

deidaa: aku tak halau... tapi housemate aku yang akan halau nanti sebelum sempat ko jejak masuk... syuh.. syuh...

hahhaa

chomelista homestay said...

Aku kan pakai mcm laki,
xkan osmet ko nak halau kut.. weks!
Eh jln klang lama kira mcm dkt la dgn opeh aku kan?
Hurm bley aku pindah duk sebelah umah ko ni.. ceng ceng ceng! :kening:

eksp said...

haa.. ko pindah la deida...

ko dah lupa ke aku nak pindah tempat lain... hahahaa

Ladyship Atie said...

ni sape yg nak usha sape..deida nk usha en hilmi ea?.

=p

sorry, gurau2 petang je=D

jgn marah ea cik deidaa

eksp said...

haa.. tuh dia.. sorang lagi nak menambah minyak dalam api...

ish ish ish