Thursday, November 27, 2008

Penang, 2nd encounter

Salam...

Kalau beberapa hari yang lepas berada di Tanjung Malim, kali nih berada di Penang pulak... Ada beberapa urusan yang perlu diselesaikan dalam masa beberapa hari ini. Insya Allah akan berada di sini buat beberapa hari...

Di penang, stay bersama zainor... sebelum ni dah pernah sampai Penang dah... dan zainor "ikram" aku baik punya sebagai tetamu... hehehe... kali nih sekali lagi aku terpaksa menyusahkan dia kat Penang nih untuk selesaikan urusan aku pulak... tapi kira adillah kan, arituh dia dah berjaya menyusahkan aku masa dia kat KL.... hehehehhe... gurau zainor... gurau...

Faktor yang paling aku suka kat Penang nih adalah makanan... selaku seorang yang "bontel" dan suka makan... dan kawan aku nih pulak memang suka bawak aku
pergi tempat makan yang best2...

Antara tempat makan yang aku cukup suka, yang dah pernah sampai masa 1st time datang dulu adalah:-

Air limau ais restoren Khaleel, depan Kolej Restu, USM...
Makan kebab arab, kat Masjid USM

Pecal lele, tempatnya aku tak pasti kat mana... tapi tak jauh je dari USM nih (malangnya kali nih pergi kedai tu tutup pulak)
Sotong goreng tepung, somewhere kat area Queensbay

Soya bean special kat Gelugor

Cuma malam nih, insya Allah nak try makan nasik kandar kat Nasi Kandar Line Clear yang famous tuh pulak lepas program markaz nanti... hehehe.....



Asyik makan je aku nih....


3 comments:

dust said...

naaakkk baaalliiikkkk...rindu mkanan saaannaaa...isk isk

eksp said...

aku paham nasrah... aku paham... dia punya kari aku pekena malam tadi... perghhh... marvelous!!

hehehe

junkfood said...

dia punya bendi memang menarek