Tuesday, November 11, 2008

Kena Tagged?

Pernah tak korang kena tagged? Ceh, tak payah tipu la... aku tau korang suka main-main benda tagging-tagging nih.. apa? korang ingat nih tag harga barangan yang nak dijual kat kedai runcit ke? hahaha..

Disebabkan sebelum nih aku dah kena tag dengan kedek (junior aku dulu), diikuti dengan tagged by deidaa BDN... dan tambah pulak blog aku nih pun dah berhari tak berupdate, maka aku merajinkan diri untuk menjawab kedua-dua tagg tersebut

Baik tak aku?

================================

Tagged by Kedek

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Benda? ermm.. laptop, PC, streamyx, henpon

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
Nasik goreng ikan masin bungkus dari kedai makan bawah flat

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
Tempat impian? of coz la kat hotel bertaraf 7 bintang, yang full sponsored by orang lain..

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
Selagi diizinkan Allah....

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
Kenapa perlu mengelamun?? biarkan je la dia melanda diri... apa daa...

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
Restoran Syed Bistro, Bangsar...

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
err... Aneka Contoh Kertas Kerja Perniagaan, terbitan al Falah

8. Apakah nama penuh anda?
Hilmi Bin Khairi

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
Ayah dah lama arwah... so dengan mak

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
My future wife, bakal ketua bidadari

11. Christina atau Britney?
Not my taste

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
Tak... washing machine yang basuhkan

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
Adelaide... Tokyo... Paris.... dan yang memang nak pegi awal tahun depan adalah menziarahi Baitullah dan Masjid Nabawi

14. Pelukan atau ciuman?
Kejadahnya soklan nih??

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
Orang yang pernah aku selalu buli kat sekolah satu masa dulu... muahahah

16. 8 perkara yang amat saya gilai
Lapan?

1. Manga
2. Anime (sekarang tengah layan Vampire Knight Guilty dengan Jigoku Shoujou Mitsuganae)
3. Chuck 2nd Season
4. Knight Rider 1st Season
5. Internet
6. Makan
7. Botol Plastik air mineral
8. Nak kawen

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
errr...
ermmm...



insya Allah
amiiinn...
baikk..

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca
mak aih... nak kena letak lapan2 ke? semua tajuk buku aku panjang2... next!!

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
Tanpa (6th sense), Aurora (Estranged), Bawaku terbang (Fabulous Cat), Kompilasi Selawat (Nowseeheart), Setanggi Syurga (In Team), Epilog Seorang Hamba (Brothers), Perantau (The Zikr), Layar Keinsafan (Mestica), Lagu Kita (Aizat)

20. Perkara saya pelajari tahun lalu
Sesungguhnya ajal, jodoh dan maut itu semuanya adalah di bawah ketetapan Allah... takde siapa dapat melawan kehendakNya

21. Mangsa tag seterusnya
Orang-orang yang terbaca blog aku nih.... muahaha
nasib ah korang....

==================================

Tag from Deidaa

1. What is the relationship of you and him/her?
Sape? Deidaa ke? dia kawan BDN aku...

2. Your 5 impressions towards him/her
ramah, suka nyampuk kat jurnal aku, sampai jurnal aku cepat gile jalan kat BDN tuh.. hahha

3. The most memorable things he/she had done for you.
main paintball ramai2 dengan geng BDN...

4. The most memorable things he/she have said to you?
err... ada ke yang memorable.... hahhaa

5. If he/she become your lover, you will...
Impossible!!

6. If he/she become your enemy, you will...
Ada yang kena tembak nanti... hahahah

7. If he/she become your lover, he has to improve on...
Sebab soklan dah tak applicable... maka tak jawab dah...

8. If he/she become your enemy, the reason is...
Saje nak bergaduh... hahha

9. The most desirable thing to do on him/her is?
Huih.. nak buat amendanya pon....

10. The overall impression of him/her is...
Dia seorang pencemburu agong!!


11. How do you think the people around you will feel about you?
Dorg ni menyampah dengan aku... especially posting yang mengarut dalam blog nih... heheh

12. The character of you for yourself is/are?
Ermm.. serious... sometimes funny... sensitive... observant...

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
Pemalas... kuat tido... kuat makan.... boroi.... muahahaha

14. The most ideal person that you wanna be is?
Erm... mestilah nak ittiba' dengan kehidupan Nabi dan Sahabat... walaupun perangai sendiri tah hape2..

15. For the people who likes you, say something about them.
Aku rasa aku salah paham dengan soalan nih... so aku abaikan....

16. Ten people to tag:
Ramainya... err...
Sama macam tag atas je la... korang yang terbaca benda nih kira kena tagged... terpulang pada korang nak jawab yang atas, atau yang nih, atau kedua2nya sekali


17. Who is no. 2 having a relationship with?
Sebab aku tak jawab soalan 16, maka aku tak jawab... heheh

18. Is no. 3 a male or a female?
Sda

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
Sda

20. How about no. 5 and 8?
Sda

21. What is no. 1 studying about?
Sda

22. Is no. 4 single?
Sda

23. Say something about no. 6
Sda

Sorry la deidaa... aku tak menjawab banyak soalan... hehehe

Nih first time aku buat kegiatan tak berfaedah macam nih... huhu.. jangan la kena lagi....

7 comments:

Anonymous said...

woi hahahaha, menyesal aku singgah sini, tak pasal-pasal kena tag karang :lol:

eksp said...

hahaha... abih la ko... ko dah kena tagged dah pun... ^^

:siulan:

chomelista homestay said...

Kamben tol lah hilmi ni!
Kalo aku cekgu ko,
dah lama aku failed kan ko,
xmenjawab soklan.. bluekkk!

Aik kita imposibble eh kalo berchinte?
Xbaik tawww?
Kuciwa aku.. wagahaha! =))

eksp said...

haha.. ko toksah ngada2 ah deidaa.. aku dah jawab tag ko pun cukup baik dah nih tau =p

En Kid said...

hahaha..
aku tgk gak nih...nk kene wat balik ke?..
:p
hhahah...

eksp said...

kedek: ko kena buat yang satu lagi tuh...

=D

chomelista homestay said...

Heh ye la ye la :P

tp aku xnak jwb tag ko yg 1st tu,
sbb nyo ko xnoted nama which is general je.. ahahaha lariks! :::