Thursday, November 20, 2008

Mulakan dengan Senyummm... =)

Hidup ini perlu bermula dengan senyuuuummmmmm.....

bila kita senyum.... baru la kita bahagia...

kita senyum tengok cermin.... kita gembira....

kita senyum tengok orang.... awek orang lain pun terpikat gembira tengok kita... heheh

kemana-mana pun, marilah kita senyum....

moga-moga semua orang senang hati dengan kita....

walaupun dalam hati, penuh dengan masalah

walau dalam fikiran, berserabut penuh kerunsingan

tapi bila kita senyum...

dengan hati yang tawajjuh pada Allah...

INSYA ALLAH!!

Allah akan permudahkan segalanya.....

kempen senyum mode

kambing pun tau senyum... heheh

9 comments:

En Kid said...

Ahahaha..
comel kambing tu snyum..
:)

senyum lah..senyumlah..ah hai..cik mek molek..
:)

p/s: tau shahrir kenduri?...

eksp said...

dia ada jemput... tapi aku lupa tarikh... bila ek?

En Kid said...

sabtu ni..
ade prgram?..

eksp said...

setakat nih free... insya Allah... jom! amik berkat pengantin.. ^^

chomelista homestay said...

Cemana nak senyum?
Aku tgh stress..
manyak problemS :(

Aku sedeyyhh! :((

Ladyship Atie said...

senyum..i like=D

eksp said...

deidaa: kalau sedih, memang la susah nak senyum... cuba gembirakan diri. =))

atie: like to senyum... so senyum2 la selalu ^^

junkfood said...

tapi aku tak suka baca ruang senyum kambeng kat utusan malaysia tu.

harap harap kat sini post aku tak kena delete dengan admin.

eksp said...

perangai @ amir fifiuddin: jangan risau, sini takde mod2 yang berkuasa untuk delete posting ko... hanya aku je berkuasa kat sini!!!

muahahahhahahahhahahahaha