Tuesday, January 20, 2009

Menu orang diet

Klik sini untuk paparan lebih besar

Sengaja nak kongsi kat sini... Walaupun diri sendiri tak dapat nak amalkan diet yang sebegini... Maklumlah, duduk bujang... makan pun di kedai. Lainlah kalau dah berumahtangga dan orang rumah yang masak dan sediakan makanan hari-hari...

Heheheh

Fikir-fikirkan... dan selamat beramaaallll....!

cemburu dengan kejayaan Bazli yang dah berjaya menurunkan banyak berat badan...

Kredit to kuden sebab contribute info nih kat dalam BDN

6 comments:

Akula Nora said...

Selamat berdiet ye....

abbazsmakl@gmail.com said...

hehehe..terserempak jugak kite aritu kan..
tahniah atas 'the new happiness' tue..
alhmdulillah..doakan smpi plak giliran sy eh..

chomelista homestay said...

aisey xkuar lak chatbox ko kat opeh aku ni.. argh!

weh emel ko abu_qura@yahoo.com kan?
aku nak add kat blog aku,
aku set private.. huhu!

eleh tp mu tak masuk blog aku pom.. wekss!

junkfood said...

menu untok penaekan berat badan dengan harga yang ringan tak ada ke?

eksp said...

nora: selamat berdiet jugak ^^

bazly: haha... aku pun tak sangka terserempak jugak... doakan aku berjaya kurus aaa.. gila la ko turun, kalah aku dah skang.... hahha

deidaa: aku selalu jugak bukak blog ko.. tapi dah set private, maka aku pun diamkan diri je la..

fifi: panae? bahasa apa ko cakap tuh? uganda?

Anonymous said...

engkau sebot naek naiikk ke naek?
naek atas kan?