Tuesday, December 2, 2008

Sempurna

Sekadar meluangkan masa untuk mendengar lagu dan menjiwangkan diri.... hehehe



Sempurna
by Andra And The Backbone

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus semua sesalku

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna..

7 comments:

En Kid said...

Salam..
wah2..jiwang pula hari ni..
u've been tagged!!!
hehehe...

dust said...

lagu ni abah aku dedicate kt mama aku.. aku pon ada entry lagu ni dulu.

p/s: aku dh wish kt ko..tp dlm komen.hehehe..

eksp said...

kedek: hahaha.. aku dah baca dah tagged tuh... dah tangkap gambar dah pun... tapi sebab aku takde bluetooth kat ipoh nih, nanti la aku jawab tagged ko ek kedek... ^^

nasrah: ko ada post lagu nih jugak ek dalam blog ko? jangan tuduh aku tiru pulak =p

hehe

En Kid said...

Orait...
sett..
hehehe...
bile balik beraya?...

eksp said...

kedek: aku dah pun berada di ipoh nih... ^^

Anonymous said...

wohooooo..sejak bila layan jiwang nih?..hehehehe

eksp said...

harnila: sekali sekala menjiwangkan diri... hehehe.. jiwang dengan lagu je... ^^